Sinds de publicatie van de Top 100 door Locatus – marktleider op het gebied van retailinformatie in de Benelux -…
OVER WHO CARES
Sinds de publicatie van de Top 100 door Locatus – marktleider op het gebied van retailinformatie in de Benelux -…
De verkoop van non-foodartikelen in Nederlandse supermarkten is afgelopen jaar aanzienlijk gedaald, blijkt uit gegevens van onderzoeksbureau Circana die zijn…
Apothekers werden in 2023 geconfronteerd met een ongekend hoog tekort aan medicijnen, aldus apothekersorganisatie KNMP Farmanco. Dit tekort, dat van…
Bij de drogisterij en supermarkten zijn eiwitpoeders, pre-workouts en diverse supplementen verkrijgbaar. De populariteit van sportvoeding in Nederland is de…
Borotalco, het Italiaanse merk met een rijke traditie, zorgt voor vernieuwing op de Nederlandse markt van deodorant. Het internationaal succesvolle Borotalco is sinds 2019 ook in Nederland actief. Waar in de afgelopen jaren diverse nieuwe toetreders hun pogingen alweer hebben gestaakt, is Borotalco hierin wel geslaagd dankzij de volgende succesformule: Deodorant met talkpoeder.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.