Geen categorie

Beide sterke ondernemersgedreven retailorganisaties richten zich in bedrijfsvoering en communicatie op consumenten in het segment ‘gezondheid, genieten & verwennen’. Door samen te gaan werken, is de doelstelling van NDS mogelijk geworden, om alle DA-ondernemers te kunnen faciliteren in het luxe- …

De gezamenlijke toekomstplannen van DA en D.I.O. werden afgelopen woensdagavond in een bijeenkomst in het Postillion hotel in Bunnik gedeeld met ongeveer 450 aanwezigen – circa driekwart van de aangesloten ondernemers was aanwezig. Allerbelangrijkste punt op de agenda: beide formules …

In 1988 ontwikkelde apotheker Bas Bruines een eigen hoestdrank,  die sinds 2008 lokaal verkrijgbaar was, en sinds oktober van dit jaar landelijk op de markt wordt gebracht door Emonta. Uitgangspunt voor Hoestdrankmakers is dat voor het verlichten van hoest- en …

Ten tijde van het 25-jarige jubileum in 2006 bestond de Crest Groep uit circa 40 winkels, verdeeld over een twintigtal ondernemers. Op dit moment gaat het om zestien winkels, verdeeld onder circa vier ondernemers. Dat er iets moest gebeuren was …

De uitkomsten van de onderzoeken waren voor ons een bevestiging van het belang van het vak drogist. De consument ziet de drogist echt als ‘een vakman/vakvrouw’, en meer huisartsen dan van tevoren gedacht  zien echt een rol voor de drogist …

94% Van vrouwelijk Nederland weet dat een hoge bloeddruk het risico op hartfalen, een beroerte of hartinfarct verhoogt. Toch geeft meer dan de helft van de vrouwen tussen de 40 en 59 jaar aan nooit hun bloeddruk te meten.

“Het …