In het voorwoord van het jaarverslag van de Nederlandse Cosmetica Vereniging (NCV) zegt voorzitter Monica van Ee allereerst verheugd te…
OVER WHO CARES
In het voorwoord van het jaarverslag van de Nederlandse Cosmetica Vereniging (NCV) zegt voorzitter Monica van Ee allereerst verheugd te…
Distrifood heeft de Merken Top 100 gepubliceerd die onderzoeksbureau Circana, voorheen IRI, jaarlijks opstelt in opdracht van het supermarktvakblad. In…
Deze week voerden BENU-apothekers voor de derde maal actie om daarmee voor een betere salaris te pleiten en betere arbeidsvoorwaarden.…
Kruidvat heeft kenbaar gemaakt ook in België te willen beginnen met de verkoop van voorschriftvrije geneesmiddelen. Bovendien tegen lagere prijzen.…
Eind vorige maand werd bekend dat de VVV Cadeaukaart is uitgeroepen tot Giftcard van het Jaar 2023. Consumenten hadden massaal…
Tweemaal schreef Harry Piet, toentertijd C&B-ondernemer met 9 winkels, een brandbrief aan de branche en de maatschappij. Tweemaal ging die brandbrief over het voornemen van de overheid om middels een zogeheten veegwet het advies in de winkel op afstand via iPad en andere tablets toe te staan. Nu deze veegwet op het punt staat om aangenomen te worden, is het de vraag: hebben de brandbrieven wat opgeleverd? En hoe kijkt Piet naar de toekomst van de drogist nà invoering van de veegwet?
Op 28 maart aanstaande is het tijd voor een nieuwe DEX bijeenkomst, georganiseerd voor merkleveranciers aan het drogisterij- supermarkt- en apothekerskanaal, met name georiënteerd op commerciële managers.
Vanaf maandag 20 maart start de nieuwe Kruidvatcampagne ‘We lóóóve gratis’ waarmee de vernieuwde propositie van het loyaliteitsprogramma onder de aandacht wordt gebracht. Kruidvat wil hiermee de meest trouwe klanten, de leden van de Kruidvat Club, belonen met heel veel gratis.
Ik ben al enige weken aan het rondvragen wat drogisten en drogisterij-organosaties gaan doen om negtieve effecten van de veegwet tegen de te gaan als deze wordt aangenomen. De antwoorden? Ik heb er een of twee.
Na de fusie in augustus vorig jaar onthulden Information Resources, Inc. (IRI) en The NPD Group (NPD) gisteren de nieuwe gecombineerde bedrijfsnaam: Circana.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.