Trends

Hoe ontwikkel je succesvolle innovaties en toets je die aan de markt van vandaag? Gijsbert den Hertog van onderzoeksbureau The Smart Vision Company (TSVC) ontwikkelde daartoe een unieke en betrouwbare tool.

“Wij kunnen bepalen welke innovaties écht kansrijk zijn”, zegt …

De oorsprong van het drogistenpanel ligt in de tijd dat Salimans voor marktonderzoeker AC Nielsen in de jury van de Drug Awards zat. “Daar  kwam ik in aanraking met drogisten, van diverse formules, met meerdere winkels. Toen bleek dat er …

Volgens NCV-voorzitter Monica van Ee geven cosmeticaproducten niet alleen een hygiënisch, mooi en goed gevoel, maar versterken ze ook het zelfvertrouwen en dragen ze bij aan ons persoonlijk welzijn. “Cosmetica zijn voor veel mensen, bewust of onbewust van grote betekenis. …

Vijfduizend medewerkers zijn door Etos in een nieuwe outfit gestoken. Al is het misschien beter om te zeggen dat vijfduizend medewerkers een nieuwe outfit hebben uitgekozen. Want de nieuwe bedrijfskledinglijn is heel flexibel: het bestaat uit in totaal tien verschillende …