Borotalco, het Italiaanse merk met een rijke traditie, zorgt voor vernieuwing op de Nederlandse markt van deodorant. Het internationaal succesvolle Borotalco is sinds 2019 ook in Nederland actief. Waar in de afgelopen jaren diverse nieuwe toetreders hun pogingen alweer hebben gestaakt, is Borotalco hierin wel geslaagd dankzij de volgende succesformule: Deodorant met talkpoeder.
Redactie
Ik ben me ervan bewust: ik ben een eigenwijze, pedante en betweterige columnist. Ik heb een mening en een visie op onze branche en ik neem geen blad voor de mond. Dat komt soms hard aan.
En dus vind ik dat als ik inzie dat ik het fout heb, ik daar ook ruiterlijk voor uitkom. Zoals nu. Gelukkig ben ik érg blij met mijn verkeerde inschatting!
Herkenbaarheid, zichtbaarheid en vernieuwing. Met deze woorden slaat Vriesia een nieuwe weg in. Een weg die met de komst van twee nieuwe dames op de marketingafdeling met veel élan wordt bestierd.
De KNDB organiseert AANSTAANDE MAANDAG in Driebergen-Zeist haar jaarvergadering, met aansluitend een openbaar middag- en avondprogramma. Maar aanmelden is wel vereist. Dit is uw laatste kans!
Bezoek de KNDB-ledendag, op 22 mei aanstaande! Waarom? Voorzitter Marinus van Loon ziet de jaarlijkse ledendag als zeker meer dan puur een bijeenkomst waar sociaal samenzijn en inhoudelijk programma gecombineerd worden: het is ook een dag om te bevestigen welke rol ondernemers kunnen spelen in hun markt. “Onze leden moeten beseffen dat ZIJ bepalen wat de KNDB is en kan doen.”
Ook afgelopen jaar kwamen er weer talloze nieuwe zelfzorgproducten op de markt. Maar welke daarvan vindt u eigenlijk het beste nieuwe…
De ledendag van de Koninklijke Nederlandse Drogisten Bond vindt plaats op maandagmiddag 22 mei a.s. bij Congrescentrum Antropia in Driebergen.…
De effecten van Veegwet (een de toevoeging aan Art.62.1.d van de Geneesmiddelenwet die de mogelijkheid tot verkoop op afstand via…
Distrifood heeft de Merken Top 100 gepubliceerd die onderzoeksbureau Circana, voorheen IRI, jaarlijks opstelt in opdracht van het supermarktvakblad. In…
Tweemaal schreef Harry Piet, toentertijd C&B-ondernemer met 9 winkels, een brandbrief aan de branche en de maatschappij. Tweemaal ging die brandbrief over het voornemen van de overheid om middels een zogeheten veegwet het advies in de winkel op afstand via iPad en andere tablets toe te staan. Nu deze veegwet op het punt staat om aangenomen te worden, is het de vraag: hebben de brandbrieven wat opgeleverd? En hoe kijkt Piet naar de toekomst van de drogist nà invoering van de veegwet?