Redactie

Ik ben me ervan bewust: ik ben een eigenwijze, pedante en betweterige columnist. Ik heb een mening en een visie op onze branche en ik neem geen blad voor de mond. Dat komt soms hard aan.
En dus vind ik dat als ik inzie dat ik het fout heb, ik daar ook ruiterlijk voor uitkom. Zoals nu. Gelukkig ben ik érg blij met mijn verkeerde inschatting!

Herkenbaarheid, zichtbaarheid en vernieuwing. Met deze woorden slaat Vriesia een nieuwe weg in. Een weg die met de komst van twee nieuwe dames op de marketingafdeling met veel élan wordt bestierd.

De KNDB organiseert AANSTAANDE MAANDAG in Driebergen-Zeist haar jaarvergadering, met aansluitend een openbaar middag- en avondprogramma. Maar aanmelden is wel vereist. Dit is uw laatste kans!

Bezoek de KNDB-ledendag, op 22 mei aanstaande! Waarom? Voorzitter Marinus van Loon ziet de jaarlijkse ledendag als zeker meer dan puur een bijeenkomst waar sociaal samenzijn en inhoudelijk programma gecombineerd worden: het is ook een dag om te bevestigen welke rol ondernemers kunnen spelen in hun markt. “Onze leden moeten beseffen dat ZIJ bepalen wat de KNDB is en kan doen.”

Tweemaal schreef Harry Piet, toentertijd C&B-ondernemer met 9 winkels, een brandbrief aan de branche en de maatschappij. Tweemaal ging die brandbrief over het voornemen van de overheid om middels een zogeheten veegwet het advies in de winkel op afstand via iPad en andere tablets toe te staan. Nu deze veegwet op het punt staat om aangenomen te worden, is het de vraag: hebben de brandbrieven wat opgeleverd? En hoe kijkt Piet naar de toekomst van de drogist nà invoering van de veegwet?