Op dinsdagmiddag 20 mei organiseren de Koninklijke Nederlandse Drogisten Bond (KNDB) en het mediaplatform who-cares het Samen Sterker event. U heeft nog tien dagen om zich in te schrijven!
OVER WHO CARES
Op dinsdagmiddag 20 mei organiseren de Koninklijke Nederlandse Drogisten Bond (KNDB) en het mediaplatform who-cares het Samen Sterker event. U heeft nog tien dagen om zich in te schrijven!
Elk jaar reikt who-cares de NOVA award uit, de prijs voor de beste introductie van het afgelopen jaar, naar het oordeel van de lezers van who-cares, de bezoekers aan onze website en de leden van de KNDB. Ook u kunt nu stemmen! U heeft nog enkele dagen.
De overheid vraagt van elk bedrijf dat het goed weet om te gaan met AI en algoritmes. De zogeheten AI-geletterheid is geen wettelijke verplichting, maar de wet verwacht wel dat je kunt voldoen aan vereisten onder de EU AI Act en de bestaande privacywetgeving (AVG/GDPR). “Maar wie het slim aanpakt, heeft dat zo voor elkaar”, zegt AI-expert John Wallbrink.
Die wetgeving waar de minister mee schermt, en die het mogelijk zou maken voor bijvoorbeeld supermarkten om in de winkel ‘verantwoorde zorg’ te verschaffen via een tablet: heeft die wetgeving nog wel zin? En heeft het wel zin dat drogisten ertegen in het geweer komen? AI- en neuromarketeer John Wallbrink betwijfelt het.
Wolfsens komt uit de bankwereld, Drost begon ooit bij DA, maar inmiddels zijn beiden al jarenlang verbonden aan InRetail, en…
“Het gebeurt nog steeds op de winkelvloer”, zegt marktonderzoeker Art Frickus van Conspicuous. “Je kunt je nog zo focussen op een Excel-bestand, er valt nog veel te winnen door in de winkel zelf actief te zijn.” Deze visie is het uitgangspunt van zijn workshop van Art Frickus voor de industrie tijdens het Samen Sterker Event op 20 mei.
Wim Bergsen is algemeen bestuurslid KNDB, en heeft een lange ervaring met de aan- en verkoop van retailzaken. En die…
De nieuwe who-cares is nu ook online te lezen!
Margaret Versteden-van Duijn wordt per 1 september nieuwe ceo van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall. Dit maakt Albert Heijn vandaag bekend.
Marktonderzoeksbureau Circana heeft wederom de rankings van de snelstgroeiende merken en bestverkopende introducties voor de eerste helft van 2024 vastgesteld. Daar zitten een paar opvallende nieuwkomers bij – maar we zien ook topscorers die er eigenlijk al sinds jaar en dag bijhoren…
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.