Redactie

Ik ben al enige weken aan het rondvragen wat drogisten en drogisterij-organosaties gaan doen om negtieve effecten van de veegwet tegen de te gaan als deze wordt aangenomen. De antwoorden? Ik heb er een of twee.

De maagcampagne die het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven begin dit jaar startte in samenwerking met ‘Doen of laten?’ wordt verlengd. Dit vanwege d grote stijging in bezoekersaantallen van de online aangeboden keuzehulp.

Op 1 februari heeft de KNMP het vakblad voor apothekersassistenten ‘UA’ overgenomen. De KNMP kan met deze overname apothekersassistenten van waardevolle informatie voorzien over nieuwe ontwikkelingen binnen de farmacie, als belangrijke ondersteuning bij hun dagelijkse zorg voor patiënten.

De campagne van het CBD, de Groene Plus, moet de drogist in het brein van de consument verankeren als een essentiële retailtak. Maar op de landkaart voor de Groene Plus lijken de zelfstandigen niet compleet. Hoofdredacteur Antal Giesbers schrijft er een column over.

Ik ben al enige weken aan het rondvragen wat drogisten en drogisterij-organisaties gaan doen om negatieve effecten van de veegwet tegen te gaan als deze wordt aangenomen. De antwoorden? Ik heb er een of twee.