In vijf categorieën zijn Kruidvat producten door de Nederlandse consument verkozen tot ‘Huismerk Product van het jaar 2022’. Dit is een landelijk onderzoek verricht door het onafhankelijke onderzoeksbureau Nielsen/Treetz, in opdracht van POY Operations.
Het bekende beeldmerk ‘Gekozen Product van het Jaar’ is het resultaat van een streng selectieproces en is al jaren zichtbaar op tientallen producten in Europese supermarkten en winkels. Om ook huismerken in hun eigen categorie te laten uitblinken in innovatie en eigenheid organiseert het bedrijf achter ‘Gekozen Product van het Jaar’ (POY Operations), deze bijzondere productverkiezing. Net als vorig jaar viel Kruidvat in de prijzen. De verkozen Kruidvat-producten, getest en uitgeroepen tot ‘Huismerk Producten van het Jaar 2022’ door de consument, zijn: Kruidvat Cotton Stretch High Leg, Kruidvat Beauty Drinks, Kruidvat High Gloss Nail Color, Kruidvat Pure & Soft Luiers en Kruidvat Q10 Dagcrème Anti Rimpel 35+.