Update van laatste retailontwikkelingen

FocusPlaza organiseert op 15 maart aanstaande een trend-/ontbijtsessie. Daarin word je als retailer bijgespijkerd over huidige en toekomstige marktontwikkelingen, en hoe je daarop in kunt springen.

Dat de retailmarkt enorm in beweging is, daar zijn we ons allemaal van bewust. Het dagelijks leven van de consument is veranderd op manieren die maanden geleden nog ondenkbaar waren. De coronacrisis veranderde in no-time ons koopgedrag. Dus sta je als retailer én fabrikant voor de uitdaging om de snel veranderende consumentenmarkt te blijven voorzien van aantrekkelijke producten en diensten. Dat vraagt om overzicht en actuele inzichten en dat je kunt blijven werken aan toegevoegde waarde.  Daarom organiseert FocusPlaza op 15 maart een trend-/ontbijtsessie.

 

Honderden voorbeelden

Op het menu van de trend-/ontbijtsessie: de belangrijkste ontwikkelingen in de branche, welke (internationale) winkels de Nederlandse markt inspireren, de rol van online en horen hoe anderen succesvol blijven. Aan de hand van honderden voorbeelden uit binnen- en buitenland geven retaildeskundigen Gerrit Grievink en Fons Blomhert je in één ochtend een helder beeld van de (internationale) retailontwikkelingen. Daarnaast geeft gastheer én Jumbo-ondernemer Tijn Leussink je ook graag een kijkje achter de schermen bij het meest duurzaam ontworpen supermarktpand van de Benelux.

Klik HIER voor meer informatie en deelnamemogelijkheden.

 

Let op!

De eerste 10 aanmeldingen krijgen een jaar lang een FP-Membership geheel gratis. Voor jezelf of voor een collega. Als FP-member heb je toegang voor de Indian Summer BBQ, ontvang je het Focusplaza jaarboek, krijg je korting op je deelname aan INTERVISIE en krijg je toegang tot het besloten ledenportaal.

Het aantal plaatsen is beperkt. Mocht je verzekerd willen zijn van een plaats, meld je dan snel aan! Klik HIER om je direct aan te melden.