NDS/DA en Beauty X bundelen hun krachten

Beide sterke ondernemersgedreven retailorganisaties richten zich in bedrijfsvoering en communicatie op consumenten in het segment ‘gezondheid, genieten & verwennen’. Door samen te gaan werken, is de doelstelling van NDS mogelijk geworden, om alle DA-ondernemers te kunnen faciliteren in het luxe- en parfumerieassortiment. “De samenwerking kent veel voordelen, zowel voor de DA-ondernemers als consumenten”, stellen de organisaties. “Beide sterke merken bundelen vanaf begin volgend jaar hun krachten maar houden ook hun eigen identiteit in de markt.”

DA

Drogisterijketen DA staat voor: goed voor jezelf zorgen”, aldus Ruud van Munster (NDS). “Dat doe je samen met DA en haar inspirerende assortiment. Je vindt er deskundig en persoonlijk advies en daarmee is DA je persoonlijke gezondheidsgids. Je kunt er terecht voor al je vragen over dagelijkse gezondheid en verzorging. Elke dag opnieuw. Met DA voel je je goed.”

BeautyX

“BeautyX is de meest verrassende winkel (online en fysiek) voor iedereen die alles wil ontdekken op het gebied van huidverzorging, cosmetica en geuren”, aldus Peter van der Meer (beautyX). “De specialisten van BeautyX hebben een scherpe neus voor de coolste cultmerken, trends en de meest vooraanstaande must have merken. BeautyX staat voor excellente service, zowel in de manier waarop de merken en producten geselecteerd en gepresenteerd worden als de wijze waarop de klanten worden geholpen.”