DPB: ’Tienduizenden euro’s winst voor ’t oprapen’

Volgens Stichting Drogisterij en Parfumerie Belangen laten drogisten en parfumiers jaarlijks tienduizenden euro’s liggen. Vanavond laten zij zien hoe ondernemers die extra winst binnen kunnen halen.

Vooral doordat zowel organisaties als ondernemers zich concentreren op de verkeerde zaken – in feite de prioriteiten verkeerd leggen – missen ondernemers jaarlijkse tienduizenden euro’s winst, meent de stichting DPB. En dat moet veranderen. DPB, dat zich ten doel heeft gesteld om de brancheversnippering tegen te gaan en zelfstandigen een steviger fundering onder hun ondernemerschap te bieden, heeft een avond belegd om care retailers een hart onder de riem te steken en ze nieuwe mogelijkheden te bieden om effectiever met hun vak om te gaan.

”Wij zijn ervan overtuigd dat de huidige wijze van ’winkeltje houden’ niet toekomstbestendig is en zal leiden tot verder verval van de zelfstandige drogisterij- en parfumeriebranche”, vertelt voorzitter van de stichting Ben Denekamp. ”Wij hebben een visie ontwikkeld waarvan wij overtuigd zijn dat die voor de zelfstandige ondernemer de beste route is naar een succesvolle toekomst. En deze visie willen we graag met alle ondernemers delen. Daarom is iedere zelfstandige drogist of parfumerie voor deze avond uitgenodigd.”

Mogelijkheden

Tijdens de avond wordt de visie van de stichting uiteen gezet, maar ook zal prof.dr.ir. Kitty Koelemeyer, hoogleraar Marketing en Retail aan de Nijenrode Business Universiteit haar mening geven over de problematiek – en de mogelijkheden – van de branche.

Het begint vanavond om 20.00 uur (met een inloop vanaf 19.30 uur), in Partycentrum Schimmel aan de Stationsweg Oost 243 in Woudenberg. De organisatie stelt het op prijs dat u zich vantevoren aanmeldt via stichtingdpb@gmail.com.