Dienstverleners
TSVC The Smart Vision Company
Ervaren partners in de ontwikkeling & toetsing van succesvolle innovaties
Wie is TSVC?
TSVC is een onafhankelijk consultancy bureau, opgericht in 2001 door Gijsbert den Hertog. TSVC is inmiddels actief in meerdere landen. Zo zijn er projecten uitgevoerd in onder andere Duitsland, Italië, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten en de Verenigde Staten. Wij hebben al meer dan 25 jaar ervaring in innovatie consultancy. TSVC biedt advies bij iedere stap van het innovatieproces. Vragen zoals: ‘hoe succesvol zal mijn nieuwe concept zijn in volume’, ‘hoe sterk is mijn positie ten opzichte van toekomstige concurrenten’, ‘wat gebeurt er in het keuzeproces (bewust en onbewust) met betrekking tot het wel of niet kiezen voor mijn innovatie’ of ‘wordt mijn innovatie overwogen op het schap?’ beantwoorden wij met onze unieke onderzoeksmodellen. TSVC biedt u een hogere kans op succes voor uw innovatie!
Een overzicht van onze producten
Concept Creator
* Welke combinatie van insights, benefits, rtb´s en offers leidt tot het meest aantrekkelijke concept?
Concept Optimizer
* Hoe sterk is het concept in de huidige markt?
* Kan het concept verbeterd worden op design of aanbod?
* Is het concept wel of niet prijselastisch?
* Welke elementen beïnvloeden onbewust de keuze van de consument?
* Zullen genoeg consumenten mijn concept overwegen en proberen?
* Hoe groot wordt mijn marktaandeel?
* Van welke concurrent kan ik winnen?
* Hoe verloopt het kijken-kiezen-kopen proces?
Concept-product fit
* Past het product bij het concept?
* Zullen genoeg consumenten herhaaldelijk mijn product kopen nadat ze het geprobeerd hebben?
Sales supporter
* Hoe zal mijn product presteren bij een bepaalde retailer?
* Hoe weet ik of mijn product succesvol zal zijn in de markt?
Export
* Hoe succesvol zal mijn product zijn in het buitenland?
Directie
Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam | : TSVC The Smart Vision Company |
Adres | : Hoofdstraat 250 |
Postcode | : 3972 LK |
Plaats | : Driebergen |
Telefoon alg. | : +31-343 538835 / +31 (0)6 20618611 |
E-mail alg. | |
Website |
Nieuws
Dé succesfactor voor FMCG innovaties: Volumechecks
Waarom dragen nieuwe producten vaak weinig bij aan de groei van de organisatie? En waarom weten we dat niet van tevoren? TSVC heeft een whitepaper geschreven over hoe je met de Volume Check Methode succesvolle innovaties kunt herkennen. Download ‘m HIER>>
Unieke schapanalyse TSVC
TSVC heeft nu een unieke schapanalyse ontwikkeld die u helpt het maximale uit uw huidige productassortiment te halen!
Veelal is het resultaat van consumentenkeuzes (het marktaandeel) wel bekend… (Nielsen/IRI marktaandeel – volumes – gewogen distributie & GFK gain loss analyses) maar inzicht in het keuzeproces (kijken -> kiezen) hebben we niet.
* Wordt mijn product gezien op het schap?
* Met welke andere producten wordt mijn product eigenlijk overwogen?
* Waarom wordt mijn product uiteindelijk wel of niet gekozen?
* Hoe aantrekkelijk is mijn product t.o.v. directe concurrenten?
* Wat zijn de onbewuste keuzes in dit proces? Kan ik deze beïnvloeden?
De TSVC schapanalyse geeft u antwoord op alle bovenstaande vragen!
Voor meer informatie, bekijk de video.