Kruidvat viert jubileum in Walibi

Kruidvat is dit jaar vijftig geworden – en viert dat met de medewerkers in september in Walibi.

Kruidvat is van oorsprong een Nederlands bedrijf, dat in 1975 werd opgericht door Dick Siebrand en Ed During. Dat betekent dat Kruidvat nu vijftig jaar is. “We zijn trots dat we deze mijlpaal samen met alle collegas vieren”, meldt Kruidvat. “Al een halve eeuw maken we gezond, mooi en goed voelen bereikbaar voor iedereen, met ons verrassende assortiment, onze geweldige deals en lage prijzen. Daarom krijgen we al jaren miljoenen klanten over de vloer! Dat succes maken we samen als Kruidvatters. Dat is de kracht van Kruidvat. Je voelt die kracht in onze winkels, maar ook op kantoor en in het DC. Hier werken hechte teams die samen veel plezier halen uit het neerzetten van goed gevulde, commercieel sterke winkels. Teams die klanten met een glimlach zien vertrekken!”

Kruidvat neemt in september met zon negentienduizend collegas Walibi Holland over voor GigaGoud: “het grootste en leukste bedrijfsfeest van Nederland. Denk aan festival vibes, achtbanen, lekkere snacks, muziek en vooral héél veel gezelligheid. Met GigaGoud gaan we de kracht van Kruidvat en ons succes vieren. Goud omdat we een gouden jubileum vieren, Giga omdat we er gewoon een gigafeest van maken!”

Online laat Kruidvat zien dat directeuren Katinka Ruikes en Yvette Heijwegen alvast een voorproefje namen.

De consumenten vierden het jubileum al veel eerder: eind februari trapte Kruidvat af met de campagne ‘Lang leve Kruidvat prijsjes’. “Met lage prijzen en aantrekkelijke acties helpt de keten klanten al decennialang om zich gezond, mooi en goed te voelen. Kruidvat speelt hier al bijna een halve eeuw op in met een scherpe prijspositionering, vertelt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat: “Onze kracht ligt in scherpe deals. Zo maken we health-, beauty-, body- en babyproducten bereikbaar voor zoveel mogelijk mensen. Dat is wat Kruidvat al 50 jaar steeds verrassend, altijd voordelig maakt.”