Mooi: nieuwe samenwerking in beauty

Mooi Parfumerie wordt onderdeel van een unieke fusie: Dutch Beauty Group en BeautyX bundelen hun krachten.Daardoor ontstaat een samenwerking met meer dan tachtig verkooppunten en een gecombineerde expertise op het gebied van beauty, franchising en customer intelligence.

Dutch Beauty Group en BeautyX bundelen hun krachten: vanaf 1 januari 2025 slaan beide organisaties samen een nieuwe weg in, met één heldere missie: “klanten in de Benelux de mooiste én meest persoonlijke beautybeleving bieden, zowel in onze winkels als online.”[

De samenwerking betekent een belangrijke stap in de franchise- en beautybranche. Gezamenlijk heeft de groep meer dan tachtig verkooppunten met een omzet van 120 miljoen euro per jaar. daarmee claimt de groep de nummer één franchisegever in de beautywereld te zijn en de derde speler in de Benelux op het gebied van luxe beautyproducten, met internationale ambities.

Spannende fase

“Door onze expertise in beauty, franchising en customer intelligence te combineren, kunnen we nóg beter inspelen op de wensen van onze klanten”, aldus het bericht op LinkedIn. “Dit betekent: innovatieve winkelconcepten, een breder en luxer assortiment, en service die verder gaat dan ooit. Wij kijken enorm uit naar deze spannende nieuwe fase en zijn klaar om samen met onze klanten, franchisenemers en leveranciers de toekomst van beauty te herdefiniëren!