Met de herfst voor de deur lanceert Etos de campagne ‘Mooi voor de Herfst, Mooi van Etos’. De campagne laat zien dat Etos alles in huis heeft om je goed te laten voelen, ook tijdens de onstuimige herfstdagen.
Om ervoor te zorgen dat mensen zich ook tijdens de herfst energiek, vitaal en gezond blijven voelen, lanceert Etos de campagne ‘Mooi voor de Herfst’.
“Na een zomerse periode moeten onze klanten vaak weer even wennen aan het herfstweer. Met onze producten kunnen mensen ervoor zorgen dat zij goed in hun vel zitten, ook in de herfst als dat soms net wat moeilijker lijkt. We zijn er voor je, met advies, vitaminen en de nieuwste herfstkleuren van de hipste make-up merken. De campagne richt zich daarmee ook op mensen die juist helemaal opbloeien van het herfstweer”, aldus Petra Bremer, director marketing bij Etos.
In de campagne zal de nadruk liggen op tips, adviezen en supplementen voor het boosten van de weerstand, van vitaminen tot schoonheidsproducten. Verder introduceert Etos de nieuwe ‘waterproof’ beauty routine en de Regenpiek, waarmee klanten zich het beste kunnen beschermen tegen regen.
De Herfstcampagne is van 9 september t/m 20 oktober te vinden op TV, radio, online, in de vernieuwde folder en natuurlijk in de winkel. ‘Mooi voor de Herfst’ is de eerste campagne binnen de nieuwe positionering ‘Mooi van Etos’.