Kruidvat introduceert vanaf maandag 24 juni met trots haar zomercampagne: Goed Voorbereid, Groot Voordeel. Deze keer staat de soms onaangename realiteit van de zomervakantie centraal.
De tv-commercial opent met Lies die haar vakantieproducten afrekent bij Kruidvat. Ze is goed voorbereid en enthousiast om op vakantie te gaan. Hierna zien we Lies en de kinderen in hun appartementje op de vakantiebestemming. Het zonnetje schijnt, je hoort de krekels en de veranda biedt uitzicht op de azuurblauwe zee. Het is ‘het perfecte plaatje’… tot ze opgeschrikt worden door een hard geluid: ‘Tsjoetsjoewa everybody!’. Lies kijkt op en ziet dat er nog geen 10 meter van het vakantiehuisje een podium voor het animatieteam staat. Maar, zoals we van Lies gewend zijn, komt Lies ondanks haar goede voorbereiding tóch voor verrassingen te staan.
Kortere video’s
Deze tv-commercial werkt niet alleen op zichzelf, maar dient als een startpunt voor een breder verhaal met Lies in de hoofdrol. Deze video’s worden gebruikt als tag-on op tv en in een social media campagne. Zo is Lies bijvoorbeeld te zien met een ogenschijnlijk perfecte vakantiefoto. Met een ‘flits’ schakelt de video over naar de minder perfecte momenten die Lies tijdens haar vakantie ervaart.
De campagne wordt – naast de inzet van tv-commercials, online en social videos – compleet gemaakt met radiocommercials en een influencer campagne. Ook helpt Kruidvat haar klanten met een handige vakantiechecklist en is er een speciale winactie voor Kruidvat Club leden. In de winkel worden klanten via POS materiaal naar alle zomervakantieproducten geleid voor de perfecte vakantievoorbereiding.