Consument

John Wallbrink: ‘Geen AI zonder drogist’

Wordt de drogist overgenomen door kunstmatige intelligentie (AI)? Nee, zegt AI-deskundige John Wallbrink: “Met AI wordt de drogisterij wel slimmer, sneller en menselijker. Maar begrijp dit goed: zonder drogist blijft alles koud en kil.”

Lees verder »

Waarom Sudocrem zijn eigen familie heeft

Teva Nederland is een massale campagne gestart met het merk Sudocrem. Hoofdrol daarin speelt een zevenkoppige familie, waar Teva wil laten zien dat Sudocrem niet alleen bedoeld is voor de allerjongsten onder ons, maar van jong tot oud gebruikt kan worden.

Lees verder »

Nieuwe seminars Pharma Nord

Pharma Nord geeft dit najaar weer twee series van negen seminars. Jeroen de Haas spreekt over een gezond bewegingsstelsel en de rol van voedingsstoffen. En Ischa Gijzel heeft het erover of micronutriënten de sleutel tot een hormonale balans zijn.

Lees verder »

De Gezonde Zaak Apeldoorn: waar advies, aandacht en verhalen samenkomen

Aan de Koninginnelaan in Apeldoorn, in een charmante winkelstraat vol zelfstandige ondernemers, ligt De Gezonde Zaak. Een gezondheidsadvieswinkel met een bijzondere geschiedenis en een uitgesproken visie. Eigenaresse Brenda Eijt (1985) nam de zaak in 2017 over van haar moeder, die in 2024, naar 40 jaar de winkel te hebben gedraaid met pensioen ging.  Wat begon als een droom groeide uit tot een vertrouwd adres voor gezondheidsadvies, natuurlijke producten en persoonlijke aandacht.

Lees verder »

Mind the (drug)store: Eén mesje, 360 graden glimlach

In de drogist zien we de Philips OneBlade 360 strak gepresenteerd, compleet met prijskaartje, pictogrammen en duidelijke USP’s. Het trekt je aandacht net zo soepel als dat het haren weghaalt.
Waarom? Onze hersenen staan vaak in Systeem 1-modus: snel, automatisch en gevoelig voor visuele prikkels. De felle kleur, het herhaalde ‘360’ plus de iconen voor gezicht én lichaam maken de boodschap in een oogopslag duidelijk: geen nadenken nodig! En dat is precies de bedoeling: minder denkwerk betekent sneller beslissen en maakt kopen een stuk makkelijker.

Lees verder »
Who-Cares
Evenementen
Who Cares
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.