Vanaf maandag 20 maart start de nieuwe Kruidvatcampagne ‘We lóóóve gratis’ waarmee de vernieuwde propositie van het loyaliteitsprogramma onder de aandacht wordt gebracht. Kruidvat wil hiermee de meest trouwe klanten, de leden van de Kruidvat Club, belonen met heel veel gratis.
De vernieuwde propositie van Kruidvat stelt de trouwe klanten centraal met veel exclusieve extra’s: iedereen met een kaart van de Kruidvat Club krijgt gratis producten, welkomstcadeaus, en club- en winacties.
Symbool van de campagne is het geanimeerde brand character ‘Koko’, die er alles aandoet om klanten te wijzen op de gratis extra’s en andere voordelen van het loyaliteitsprogramma. ‘Koko’ speelt ook de hoofdrol in de winkel. “Wij hebben bewust gekozen voor een extra communicatielaag naast ons merkconcept met Lies. Door ‘Koko’ krijgt ons loyaliteitsprogramma écht een eigen gezicht”, vertelt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. “Wij waarderen onze trouwe klanten en dat laten we met deze campagne zien.”