De flexibele groei van Unipharma

Visie: ’Drogist moet inspelen op groeimarkten’

Eind vorig jaar was Unipharma 35 jaar oud (of jong). Toen al wees Van Liere erop dat flexibiliteit en meegroeien met de markt essentieel zijn. ”De focus van Unipharma ligt altijd op groeimarkten”, zei hij. “Een duidelijke strategie die het drogisterijkanaal ook dringend nodig heeft.” LEES MEER>>

Jubileum met nieuw logo

Unipharma koos ervoor om het jubileum niet te gebruiken voor feestjes en cadeautjes, maar om een nieuw logo te presenteren. Een logo dat eigenlijk verdeelt! LEES MEER>>

Combinatie DBB en boekenzaak: focus ligt op service

Afgelopen jaar openden er diverse Drogist Bewust Beters. Een daarvan was die van Jeanette en Philo Scheffer, van oorsprong gemakswinkeleigenaren, die hun Read Shop in Dubbeldam, Dordrecht, koppelden aan Drogist Bewust Beter. Hoe gaan deze ondernemers met het drogistenvak om? LEES MEER>>

Gezond & Wel: piketpaaltjes voor toekomst

Ook Gezond & Wel timmerde aan de weg. In de nieuwste vestiging in Maastricht kun je je een beeld vormen van de G&W van de toekomst. Mét vlog! LEES MEER>>

Prinselijke wijn voor Gezond & Wel

Om het assortiment biologische levensmiddelen af te ronden, reisden de ondernemers van Gezond & Wel naar Duitsland voor een letterlijk royale biologische wijn. LEES MEER>>

Wat kunnen we leren van Gezond & Wel?

De ondernemers van gezond & Wel gaan consequent elk jaar met elkaar op reis. In naam een studiereis, maar het draait toch vooral om de gezelligheid. Wat kan de branche daarvan leren? Ik schreef er een column over. LEES MEER>>

Meer weten over UniPharma?

We hebben een speciale partnerpagina ingericht, waar UniPharma alles over zichzelf vertelt. Met winkelprofielen, de bedrijfsfilosofie, links naar de laatste nieuwsitems en een uitgebreide fotoslide. LEES MEER>>