Geen categorie

Het Samen Sterker-event op 20 mei is de derde keer dat KNDB en who-cares samenwerken om zowel retail als industrie bij elkaar te betrekken, met als doel dat beiden daar – inderdaad – samen sterker uit voortkomen. Dat vertellen Marinus van Loon, voorzitter van de KNDB, en Antal Giesbers, hoofdredacteur van who-cares.

Het NPN jaarverslag 2024 is uit, met het thema ‘Inzicht’. Inzicht stelt bedrijven in staat betere keuzes te maken en helpt hen om weloverwogen beslissingen te nemen.

Marktonderzoeksbureau Circana heeft wederom de rankings van de snelstgroeiende merken en bestverkopende introducties voor de eerste helft van 2024 vastgesteld. Daar zitten een paar opvallende nieuwkomers bij – maar we zien ook topscorers die er eigenlijk al 
sinds jaar en dag bijhoren…

Voorzitter van het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven Ed van de Weerd heeft het gebruik van de nieuw-ontwikkelde pictogrammen en verantwoorde zorg in den Haag toegelicht aan de minister van VWS, Fleur Agema.

Hoe ondersteun je ondernemers in het geven van het juiste advies? En hoe laat je ze merken dat ze deel uitmaken van een team en dat je samen sterker staat? NDS heeft daarvoor onder meer deze twee wapens in het arsenaal: de BlijfBij-avonden en de GezondheidsTrailer – met gratis de DA HuidCheck!

Pijnbestrijding met behulp van virtual reality, technologie inzetten om de groeiende vraag naar zorg aan te kunnen en verplegen op afstand: zorgprofessionals, bedrijven en onderzoekers buigen zich tijdens HLTH Europe over de vraag hoe je technologie kunt gebruiken om de zorg slimmer te maken.